۱۳۹۳/۰۹/۲۴

با چماق وارد این دانشگاه می شوند با مدرک دکترا خارج می شوند!؟

شعبان بی مخ هم باید استاد دانشگاه می شد!؟
دانشگاه امام جعفر صادق، میراثی است که مهدوی کنی برای پسرش باقی گذاشته است. آقازاده کنی هم مثل پدر که سیمش را انداخته بود روی سیم قدرت خامنه ای سیمش را انداخته روی سیم مجتبی، پسر قدرت.
این دانشگاه  که در بزرگراه چمران کنار پل مدیریت قرار گرفته، پیش از انقلاب مرکز مطالعات دانشگاه هاروارد بوده ولی بیشتر یک پادگان نظامی است تا دانشگاه. اگر خیلی بخواهیم آن را مرکز تحصیل بدانیم، چیزی است شبیه مكتب خانه های قرآن در عهد مجلسی. دانشگاه امام صادق در زمین های وسیع و مرغوب سعادت آباد در غرب تهران واقع شده و خیابانهای اطراف آن معمولن با پست های بازرسی كنترل می شوند.


داوطلبان ورودی اغلب بسیجی های دستچین شده و امتحان پس داده در صحنه عملیات خیابانی از جمله چماقداران پس از کودتای انتخابات 88 و یا رهبران و پیشکسوتان آنها در سالهای پیش از احمدی نژاد و یا در دوران خود احمدی نژاد، هستند. در میان آنها، نوچه مداحانی هم هستند که رانت تحصیلی گرفته اند. کنکور این دانشگاه جدا از کنکور عمومی و سراسری است و داوطلبین و یا معرفی شدگان باید سئوالات خاصی را پاسخ بدهند تا گزینش و پذیرفته شوند. شماری از نسل اول مهاجمین خیابانی در همین دانشگاه به اصطلاح خودشان "تحصیل علوم" کرده و دکترا گرفته اند. جناح راست روی این دانشگاه خیلی سرمایه گذاری کرده بود تا بلکه خروجی این دانشگاه کادرهای حکومتی شوند. از جمله دکترهای خروجی این دانشگاه سعید جلیلی نکره است که در زمان احمدی نژاد رئیس شورای عالی امنیت ملی بود. سرتیپ الله کرم، فرمانده حزب الله خیابانی و دکترا یافته از دانشگاه آزاد که استاد راهنمایش همان مأمور شکنجه گر "ازغدی" معروف ترین بازجوی اوین در دهه 60 بوده نیز از همین قماش و همه سر و ته یک کرباس هستند. مناظره الله کرم و اصغر زاده را حتمن بخوانید تا معنای "تحصیل علوم" روشن گردد و بدانید چه کسانی در دانشگاه امام صادق دکترا گرفته و حالا که تبدیل به استاد هم شده اند، چه چیزی به دانشجویان نسل بعدی این دانشگاه تدریس می کنند. البته شک نیست که از تجربیات عملی خیابانی و میدانی خودشان هم برای دانشجویان می گویند.
دانشجوی بسیجی در می شکند و گاز اشک آور پرتاب می کند 
حزب الله خیابانی حالا شده بسیجی دانشگاهی! تاکنون از خیابان به دانشگاه می ریختند ولی حالا از داخل خود دانشگاه حمله می کنند. سهمیه های تحصیلی با همین شرح وظائف در میان بسیاری از آنها تقسیم شده است. جالب آن که بسیجی دوران جنگ را اکنون چه به دانشگاه، چرا که حالا دو دهه از دانشجوئی اش گذشته است!
در سالگرد 16 آذر امسال، این قماش دانشجویان و اساتیدشان در ادامه همین وظیفه، در دانشگاه های مختلف نقش آفرینی کردند. آنها در شیراز جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ هادی غفاری که خودش در سالهای اول انقلاب از سردمداران و سازمان دهندگان مهاجمین خیابانی بود را برهم زدند و در مشهد نیز سخنرانی فائزه هاشمی را.
به گزارش خبرگزاری "آنا"، محمد جواد قمری، یکی از برهم زنندگان سخنرانی فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد مشهد که خودش "رانتدانشجوی" بسیجی حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد است، گفته "ما در دانشگاه را نشکستیم بلکه در آمفی تئاتر را شکستیم! ما اعضای بسیج دانشجویی دانشکده با این استدلال که فائزه هاشمی درسال ۸۸ عملکردی کاملن خلاف مصلحت نظام و در رویارویی با ولایت فقیه داشته است، مانع سخنرانی او شدیم. شما بی خود می گوئیدکه  نیروهای خودسر این مراسم را به هم زدند. ما به هم زدیم! خانم فائزه هاشمی اصلن وارد سالن آمفی تئاتر نشد که ما بخواهیم به ایشان حمله کنیم؛ (جلوتر از ایشان ما در آمفی تئاتر را شکسته بودیم!) بلکه ایشان به دلیل فضای اعتراضی در دانشگاه، جرأت نکرد از دفتر ریاست دانشگاه بیرون بیاید. فقط اعضای بسیج، به محض این‌ که متوجه شدند ایشان درحال خروج از دانشگاه است، دنبال ایشان رفتند، البته نه به حالت تعقیب و گریز. (چون) ما قصد ورود به آمفی تئاتر محل برگزاری مراسم را داشتیم و با ممانعت دانشجویان اصلاح‌طلب و حراست مواجه شدیم و ما هم درِآمفی ‌تئاتر را شکستیم تا بتوانیم وارد شویم.
راستی چرا این بسیجی درباره پرتاپ گاز اشک آور به سمت دانشجویان حاضر در آمفی تئاتر چیزی نگفته!؟؟
پیک نت بیست و سوم آذرماه نود و سه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر