۱۳۹۳/۱۱/۱۵

"عوضی ها" متحد شوید!!؟

موضوع رفع حصر آقایان موسوی و کروبی، و خانم زهرا رهنورد برخلاف میل جناح های تندرو همچنان داغ است. همه تلاش های نظام ولایت فقیه در چند سال اخیر نیز نتوانسته این مطلب را به موضوعی حاشیه ای و کم اهمیت تبدیل کند. از طرفی بی پروایی های تندروهایی که در این چند سال به صورت یک جانبه در این زمینه گفته اند و حکم اعدام آنها را هم صادر کرده اند، مجالی برای به حاشیه رفتن این ماجرا باقی نگذاشته است. توده خس و خاشاک برخاسته از پس انتخابات 88 همچنان خواب اقتدارگرایان را آشفته کرده تا بدان پایه که آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان قانون اساسی نظام ولایت فقیه را هم عصبانی نموده.
در مقابل ادعای احمد جنتی که بخش بزرگی از مردم را به مثابه چهار تا عوضی (1) می بیند، شاید بتوان سکوت کرد، شاید بشود پرسید حضرت آیت الله مگر در قرآن نیامده ” بندگان خداى رحمان کسانى هستند که در روى زمین به فروتنى راه مى ‏روند. و چون جاهلان آنان را مخاطب سازند، به ملایمت سخن گویند (2)”، چگونه است که حضرتعالی مجتهد طراز اول،آیت الله، ملبس به لباس روحانیت، تابع ولایت فقیه، قاضی مورد وثوق تشکیلات نظام، و از استوانه های ام القرای اسلام خود به این دستور صریح قرآنی عمل نمی کنید؟


این که در میانه درگیری های جناح های سیاسی هر کس تمایل داشته باشد طرف مقابل را کم اهمیت نشان داده و تعداد و جایگاه طرفداران خود را بزرگ تر جلوه دهد قابل درک است اما اینگونه سخن گفتن همراه با هتاکی آنهم نه به جناح های سیاسی بلکه بخش بزرگی از مردم کشور حاکی از چیست؟ به نظر می رسد که تندورهای ولایتمدار اینک پس از اطمینان از ناتوانی اصلاح طلبان در مقابله با زیاده خواهی های خود، یک گام به جلوتر آمده و مستقیما مردم را خطاب قرار می دهند. پس از زمنگیر کردن یکساله وزارت خانه ای که گمان می رفت به دست اصلاح طلبان بیفتد، پس از سنگ اندازی های متعدد به وزیر امور خارجه، و وادار کردن وزارت ارشاد به عقبگردهای متعدد، اینک نوبت چنگ و دندان نشان دادن مستقیم به مردم رسیده است. توصیه ای که می توان به احمد جنتی کرد اینکه حضرت آیت الله قدم رنجه فرموده و کمی به میان همین عوضی ها بیایند تا هم تعدادشان را دقیقتر بشمارند و هم مطالبات واقعی شان را بشناسند.
تندورهایی که احمد جنتی یکی از سخنگویان بی پروای آنهاست، گام به گام پیش آمده و تلاش می کنند تا پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری دوباره ماشین تهمت و هتاکی را به راه بیندازند. در ماه های گذشته فتنه به شاه کلیدی تبدیل شده که جناح تندرو حاکمیت از آن برای باز کردن همه درهای بسته بهره برده، استیضاح کرده، همایش برپا کرده، بیانیه داده، و تا صدور حکم اعدام هم پیش رفته است. اینک که پایمردی رهبران در حصر جنبش سبز برنامه های تواب سازی را خنثی کرده و بی اعتنایی مردم به تبلیغات حکومتی جناح تندرو حاکمیت را خسته کرده است، حمله مستقیم به مردم شاید تنها راهی باشد تا همفکران احمد جنتی احساس حضور موثر در صحنه را حفظ کرده فضای ترس و وحشت را حفظ کنند

http://www.radiozamaneh.com/202289

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر