۱۳۹۳/۰۷/۱۴

عید نحس!؟

عجب عیدی ست این قربان!
جالبه که همه ایرانیان به جز افرادی بسیار معدود و انگشت شمار این روز نحس و شوم را به همدیگه تبریک می گویند، حتا اونهایی که اهل دین و نماز و هیچ عبادتی هم نیستند و نشونی از مسلمانی ندارند، باز هم به مبارک بودن این روز و این عید اعتقاد دارند و به یکدیگر تبریک نثار می کنند! عیدقربان روز کشتار بیرحمانه میلیونها جاندار بی زبان تنها برای رضای خاطر یک موجودی است که معلوم نیست آیا اصلن وجودی داره یا نه!؟ در خبرها آمده بود که حدود 80 سلّاخ برای کشتن این موجودات روانه عربستان کرده اند. جالب آن که شغل و حرفه سلاخی در دین مبین و شریف اسلام ناب آخوندی یک شغل "مکروه" است! راستی چرا؟


۶ نظر:

  1. لعنت بر هر كسى كه خون اين زبان بسته هارا براى جشن و شادى ميريز

    پاسخحذف
  2. اين را بايد در مقايسه سلاخى داعشيها ميذاشتيد خيلى شبيه به همن اعمالشون همشون هم با بسم الله و لا الله الاله و الله اكبر شروع ميشن كلا تشابه زياد دارن در اين اسلام ناب محمدى

    پاسخحذف
  3. طرف امروز با من بحث ميكنه: اين گوسفندا بلاخره همه يه روزى ميرن سلاخ خونه! حالا بعضى هاشون به دست ما سلاخى بشن واسه عيد چه فرقى داره مگه! هدف گوشت اوناست!

    اولش اومدم جوابشو ندم بى محلى كنم ولى لجم گرفت منم گفتم اره خوب همه ما هم قراره روزى بميريم، چه فرقى داره تو امروز به دست من كشته بشى! بلاخره كه هدف به ديدار حق شتافتن است!

    اولش خنديد بعدش هم خفه شد رفت!

    پاسخحذف
  4. آيا فكر نمی كنيد كشتار شتر و گوسفند در انظار عمومی نمايشی از خشونت عريان است كه برای آينده فرزندان ما بسيار ويرانگر خواهد بود، چرا كه «قبح سر بريدن» را
    در نظر آنها به تدريج از بين خواهد برد و آمادگی پيوستن به گروهايی مانند داعش را در آنها افزايش خواهد داد.

    پاسخحذف
  5. همه چی درست شده مونده قربانی کردن.دیگه پیاز داغ تجددرو خیلی زیاد کردین قربانی کردن از زمان ابراهیم پیعمبر بوده وهمان رسم نیز ادامه یافته این افراطی گریها دروغها حرس وچشموهمچشمیها زمانه روعوض کرده.شماهاهم بهتره دنبال یه سوژه ی جدیتر وواقعی تر بگردین با این حرفها کسی به شما نمیگه متمدن شدین.

    پاسخحذف

  6. شدیدا این عید ظالمانه را محکوم میکنم و هر خدایی و پیامبری که حکم به کشتن بدهد برای پذیرش بندگی را نفی میکنم
    باشد که رستگار شویم...

    پاسخحذف