۱۳۹۳/۰۷/۲۷

بازداشت یک زن در مشهد به اتهام فعالیت در شبکه های اجتماعی

خانم ناهید گرجی شهروند ساکن مشهد به علت آن چه عضویت در شبکه‌های اجتماعی گفته شده، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. به گزارش سایت خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران (هرانا)، مأموران امنیتی شامگاه شنبه ۱۹ مهر به منزل ناهید گرجی مراجعه کرده و پس از بازداشت، منزل وی را مورد بازرسی قرار دادند.

یکی از نزدیکان وی که نامش فاش نشده گفت که مأموران امنیتی نیمه شب و خیلی خشن وارد منزل شدند و خانم ناهید گرجی را دستگیر کرده و بعد از بردن ایشان مجددن برای بازرسی وارد منزل شده و وسایلی از قبیل کامپیو‌تر شخصی و تلفن و حتا دوربین عکاسی را با خود برده‌اند. صبح روز یکشنبه ایشان را به دادگاه انقلاب کوه سنگی منتقل کردند ولی اطلاعات دقیقی از این‌که چه اتهاماتی به وی وارد شده در دست نیست. نزدیکان ناهید گرجی علت بازداشت وی را عضویت در شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک، وایبر و واتس‌آپ اعلام کرده‌اند.
۲۱ مهر ۱۳۹۳    http://www.radiozamaneh.com/181530


۲ نظر:

  1. اميدوارم زودتر ازاد بشن! به اميد روزى كه تمام ظلم ها و ظالمين ريشه من شوند.

    پاسخحذف
  2. آمار بازداشت شدگان گمنام و بی نام و نشان خیلی بالاست ولی هیچ تشکیلاتی برای ثبت و ضبط وجود نداره اینها ذره ای از خروارهاست! ستار بهشتی را شاید بتوان سمبل معترضین و مبارزین گمنام در فضای مجازی دانست که اگر او کشته نمی شد شاید به همین سادگی ها افرادی بیش از اینها مورد سرکوب قرار می گرفتند.

    پاسخحذف