۱۳۹۳/۰۷/۰۵

الگوهای متنوع رفتاری در حکومت های اسلامی همه از یک قماش هستند!؟

هنگامی که سیاستمداران از محمد و علی الگوی رفتاری بگیرند و گردن زدن و برده فروشی به عنوان استانداردهای  مجازات خطاکاران در جامعه و ملاک رفتار با اسرا معرفی بشود، پیامد آن در جامعه و تربیت کودکان می تواند چنین باشد که سر بریدن و دار زدن تبدیل به بازی و سرگرمی کودکان گردد. رسانه های اسلامگرایان ایران گزارش دادند که پسربچه همدانی قربانی بازی خیالی شد که عین آن را در صحنه اعدام در خیابان دیده بود. این بازی خشن پسرک ١٢ ساله را به کام مرگ فرستاد.

الگوی بچه ها اعدام در ملاء عام در ایران و الگوی حکومت اسلامی ایران در مجازات و رفتار داعشیان با اسرای شان و همانا رفتار محمدبن عبدالله است که اسیران بنی قریظه را به بازار برده فروشی نجد فرستاد و به قول خمینی و . . . علی در یک روز سر 700 نفر را از تن جدا کرد!


علی‌اکبر یونسی پسر بچه همدانی در الگوبرداری از صحنه اعدام جان خود را از دست داد. صبح روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه بود. علی‌اکبر در خانه‌شان تنها بود که ناگهان بازی خطرناکی به ذهنش خطور کرد. این پسر هرگز نمی‌دانست که قربانی بازی بچگانه‌اش خواهد شد. کمربند سیاه پدرش را برداشت و آن را به لوله گازی که از دیوار آویزان شده بود بستهمه‌چیز در یک چشم به‌هم‌زدن اتفاق افتاد و ناگهان با گره زدن کمربند به دور گردنش بازی خشنی را کلید زد. در میان افکار کودکانه‌اش غرق شده بود و مغرور از این‌که توانسته با صحنه‌پردازی فیلم‌های سینمایی مورد علاقه‌اش را بازسازی کند ناگهان در میان زمین و هوا ایستاد. وقتی خانواده علی‌اکبر به خانه برگشتند با جسد پسر ١٢ ساله‌شان روبه‌رو شدند. وقتی مأوران پلیس در جریان ماجرا قرار گرفتند بلافاصله عازم خانه‌ای شدند که در آن پسربچه‌ای به کام مرگ فرو رفته بود. چنددقیقه بعد خودروی مأموران تیم جنایی در بلوار اعتمادیه همدان ایستاد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، علی‌اکبر به خاطر کنجکاوی و الگوبرداری از صحنه اعدام با کمربند خود را از لوله‌گاز داخل‌خانه حلق‌آویز کرده است. با انتقال جسد این پسر ١٢ساله به پزشکی قانونی تحقیقات پلیس برای روشن شدن علت اصلی مرگ او آغاز شد. تا این که در گزارش پزشکی قانونی شهر همدان علت مرگ خفگی اعلام شد.
نوزدهم شهریورماه‌ سال‌جاری دو زندانی در ملاء عام در همدان اعدام شده بودند. علی‌اکبر هم به این مراسم رفته بود و شاهد اعدام ٢ متهم بود. این درحالی است که کودکان با خیال‌پردازی در نقش‌های مورد علاقه‌شان غرق می‌شوند و هرگز نمی‌دانند در دنیایی زندگی می‌کنند که حوادث با آنها شوخی ندارد. به همین خاطر با الگوبرداری از رفتارهای اشتباه دست به کاری می‌زنند که جبران آنها گاهی امکان‌پذیر نخواهد بود.

رسول اکرم خود اسیران بنی قریظه را بعنوان اسیر به بازار برده فروشی نجد می فرستاد تا با پول فروش اسلحه بخرند.
 مسلم الانصاری گفت که رسول الله مرا بر اسیران بنی قریظه گماشت، پس نگاه به آلت تناسلی نوجوانان پسر می‌کردم، اگر می‌دیدم که بر آلتش مو روییده گردنش را می‌زدم و اگر مو نروییده بود در غنایم جنگی قرار داده می‌شد. (مجمع الزوائد، الهیثمی، جلد 6، صفحه 141 و اعیان الشیعه، محسن الامین، جلد 3، صفحه 303 دیگر منابع در همین زمینه از تاریخ طبری.
. . . سپس رسول الله اموال و زنان و کودکان بنی قریظه را تقسیم نمود در آن هنگام پس از دریافت خمسش، سه سهم برای سوارکار مرد و یک سهم برای سوارکار زن و برای پیاده نظام یک سهم و در آن روز تعداد اسب‌های بنی قریظه 36 اسب بود . . . سپس سعد ابن زید انصاری از برادران بنی عبد الاشهل را به همراه زنان و کودکان اسیر بنی قریظه برگزید و به نجد فرستاد تا بوسیله فروش آنان اسحله و اسب بیاورد و رسول الله (ص) ریحانه بنت عمرو بن جنافه یکی از زنان بنی عمرو بن قریظه را تا آخر عمر برای خودش برداشت، رسول الله از او خواست تا مسلمان شود و او با وی ازدواج نماید و محجبه شود، ولی او به رسول الله گفت: مرا به عنوان کنیزت نگه دارد که این برای من راحت تر است و او هم وی را به همین حال وا گذاشت. التاریخ الطبری، جلد 2، صفحه 252. سپس رسول الله اموال و زنان و کودکان بنی قریظه را تقسیم نمود و برخی از این اسیران را به همراه سعد ابن زید الانصاری به نجد فرستاد تا با فروش آنان اسحله و اسب بیاورد. تفسیر المیزان، علامه طباطبائی، جلد 16، صفحه 303
آیةالله سیدجعفر مرتضی العاملی از علمای مشهور و مورخ به نام شیعی در کتاب الصحیح فی سیره النبی الاعظم می‌گوید
رسول الله برخی از این اسیران (زن و کودک) را به همراه سعد ابن زید الاشهلی به نجد فرستاد تا با فروش آنان اسحله و اسب بیاوردهمچین گفته می‌شود که پیغمبر برخی از زنان و کودکان اسیر بنی قریظه را به شام برای فروش فرستاد و اسلحه و اسب خرید. الصحیح من سیرةالنبی الاعظم، سیدجعفر مرتضی، جلد 11، صفحه 225

همانطور که می بینید هیچ تفاوتی بین دو اسلام در کار نیست و مدل داعشیان هم مانند مدل ایرانی و سومالیایی اسلام حماس و  مدل طالبانی و همه اسلام حقیقی هستند.
سخنرانی خمینی در تاریخ ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۵۸ و ستایش قتل عام یهودیان توسط علی را می توانید در آدرس زیر سایت یوتیوب بیابید. https://www.youtube.com/watch?v=7LmmJEP17uE  و متن کامل سخنرانی را نیز می توانید در جلد نهم از کتاب صحیفه نور صفحات ۲۸۱-۲۸۴ پیدا کنید.

۱ نظر: